about me

about me





Before i go start my aproko, i need to talk about myself first.
My name na Roland chinonso Ekeigwe. born on octumber 1st 1995, my papa name na late phillips Ekeigwe, from delta state. my mama die so early, i no even fit remember her face. things no dey easy for my family because my Papa na farmer. my uncle, late mr pius Ekeigwe carry me go lagos. then, i still dey small. i no get sence reach. things still dey difficult, na manage we dey manage. i go my Primary school for lagos one IRRETI pry. school. things for the school no easy at all. i need to learn yoruba so that i go fit blend with them. because i sharp well, i really blend with them. every body like me well, even the teachers.. i no go forget my close friend them.. people like Saviour efiong, gbenga etc. my uncle wife dey sale food for alaba market and na better woman i like her well. she even teach me how to cook.. infact! later i go talk about my lagos life. but for 2003 my uncle, Pius Ekeigwe die for village. them say na yellow fever kill am. na im make we come back delta state again. before then i don already win art competition, i for go for scholarship, but because him die. i no fit go again, we just come back kwale DELTA state. na there hustle continue. i enter Technical School, i know how to draw, paint, sing, dance and do comedy,so that i go get money use help my self for school because my papa no get money.. i meet my first friend NWANODI GODDAY, and we still be friends till today... TO BE CONTINUE.. next week i go talk more.

I still remain ur guy pdR...

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

How the future Phones will look like

17 greatest Nigerian women of all time